Vi har fortsatt åpent for behandling klokken 10-18 hver dag, og du kan bestille produkter i nettbutikken døgnet rundt!
Veinwave

Fjerning av sprengte blodkar

Veinwave™ er en effektiv teknikk som umiddelbart fjerner tynne sprengte blodkar, såkalte spindelvevårer, i ansiktet, rundt nesen og på lår og legger.

Smertefri behandling av blodkar

Veinwave er en metode som brukes for å eliminere sprengte blodkar i huden gjennom termokoagulering (varme).

Prosedyren er smertefri, uten risiko for blåmerker, arr eller pigmentering. Resultatet kommer umiddelbart – blodkar forsvinner i løpet av minutter.

Rett etter behandlingen kan man utføre daglige aktiviteter uten restriksjoner. Etter noen dager vil det dannes små skorper langs det behandlede området. Dette er normalt, krever ingen spesiell behandling, og vil forsvinne av seg selv.

Behandlingen anbefales ikke på mørk hud eller om du har planlagt en solferie. Anbefales heller ikke gravide og ammende.

• Ingen nedetid
  • Umiddelbare resultater
  • Smertefritt og effektivt

Veinwave gir umiddelbart resultat

Njomza Gashi
Hudterapeut

Njomza har jobbet i Oslo Hudpleieklinikk Medispa siden 2007. Hun er spesialist på de fleste behandlingene som utføres i klinikkene. Hun er utdannet hudterapeut, og er autorisert strålevernkoordinator, med tilleggsutdannelse innen Laser og IPL-behandlinger. Hun har også produktutdanning fra alle merkene som vi representerer.