Din handlekurv

VI HAR BEHANDLET HUD SIDEN 1990

Veinwave

Smertefri behandling av blodkar Veinwave er en metode som brukes for å eliminere sprengte blodkar i huden gjennom termokoagulering (varme). Prosedyren er smertefri, uten risiko for blåmerker, arr eller pigmentering. Resultatet kommer umiddelbart – blodkar forsvinner i løpet av minutter. Rett etter behandlingen kan man utføre daglige aktiviteter uten restriksjoner. Etter noen dager vil det dannes små skorper langs det behandlede området. Dette er normalt, krever ingen spesiell behandling, og vil forsvinne av seg selv.

Smertefri behandling av blodkar

Behandlingen anbefales ikke på mørk hud eller om du har planlagt en solferie. Anbefales heller ikke gravide og ammende.

• Ingen nedetid
  • Umiddelbare resultater
  • Smertefritt og effektivt

Priser

Konsultasjon Veinwavekr 400
Veinwave Skintags(fra) kr 990
Veinwave Ansikt(fra) kr 2 400
Veinwawe Etterbehandling(fra) kr 990

Behandlingen med Veinwave innledes alltid med en uforpliktende konsultasjon. Dersom det blir utført behandling, trekkes konsultasjonsprisen fra. Behandlingen utføres kun i vår klinikk i Sentrum.

Veinwave gir umiddelbart resultat

Njomza GashiHudterapeut

Njomza har jobbet i Oslo Hudpleieklinikk Medispa siden 2007. Hun er spesialist på de fleste behandlingene som utføres i klinikkene. Hun er utdannet hudterapeut, og er autorisert strålevernkoordinator, med tilleggsutdannelse innen Laser og IPL-behandlinger. Hun har også produktutdanning fra alle merkene som vi representerer.

Rask levering

1 - 2 dager

Medlemskap

Bonusfordeler og gratis frakt

Chat med en hudterapeut

Ta kontakt for personlig veiledning

Sikker betaling

Klarna,Vipps, Visa, Mastercard

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)

Bestill behandling eller konsultasjon