Produkter
Chat
CryoPen

Frys bort uønskede hudutvekster

CryoPen er en rask og smertefri behandling som bruker ekstrem kulde, såkalt kryoterapi for å fjerne stilkvorter, vanlige vorter, fotvorter, kirsebærangiomas, arr, milier og hyperpigmentering.

Raskt og smertefritt

Behandling med CryoPen er en ikke-kirurgisk metode som raskt fjerner vorter og andre uønskede hudlesjoner helt smertefritt.

Cryopennen bruker en presis stråle med iskald nitrogengass. Tuppen av Cryopennen holder en temperatur på minus 89 grader. Når gassen treffer det aktuelle hudområdet skjer det et raskt temperaturfall. Dette bidrar til å krystallisere væskeinnholdet i cellene slik at hudcellene dør og utveksten forsvinner. Kulden penetrerer 1 mm på 5 sekunder, så en stilkvorte på 2 mm vil ta 10 sekunder å behandle.

• Ingen nedetid
  • Raskt og smertefritt
  • Fryser bort uønskede hudlesjoner

Effektiv behandling uten nedetid

Njomza Gashi
Hudterapeut

Njomza har jobbet i Oslo Hudpleieklinikk Medispa siden 2007. Hun er spesialist på de fleste behandlingene som utføres i klinikkene. Hun er utdannet hudterapeut, og er autorisert strålevernkoordinator, med tilleggsutdannelse innen Laser og IPL-behandlinger. Hun har også produktutdanning fra alle merkene som vi representerer.

Populære behandlinger

Vakker hud trenger omsorg og pleie. Alle våre behandlinger gir målbare resultater for huden din. Vi er oppdatert på hvilke metoder og teknikker som er best for deg og tilbyr skreddersydd behandlingsopplegg basert på analyse av din hud.