Din handlekurv

VI HAR BEHANDLET HUD SIDEN 1990

CryoPen

Frys bort uønskede hudutvekster

CryoPen er en rask og smertefri behandling som bruker ekstrem kulde, såkalt kryoterapi for å fjerne stilkvorter, vanlige vorter, fotvorter, kirsebærangiomas, arr, milier og hyperpigmentering.

Raskt og smertefritt

Behandling med CryoPen er en ikke-kirurgisk metode som raskt fjerner vorter og andre uønskede hudlesjoner helt smertefritt.

Cryopennen bruker en presis stråle med iskald nitrogengass. Tuppen av Cryopennen holder en temperatur på minus 89 grader. Når gassen treffer det aktuelle hudområdet skjer det et raskt temperaturfall. Dette bidrar til å krystallisere væskeinnholdet i cellene slik at hudcellene dør og utveksten forsvinner. Kulden penetrerer 1 mm på 5 sekunder, så en stilkvorte på 2 mm vil ta 10 sekunder å behandle.

• Ingen nedetid
  • Raskt og smertefritt
  • Fryser bort uønskede hudlesjoner

Priser

Konsultasjon CryoPenkr 400
1 flekkkr 990
2 flekkerkr 1 500
3 flekkerkr 1 800

Behandling med CryoPen innledes alltid med en uforpliktende konsultasjon. Dersom det blir utført behandling, trekkes konsultasjonsprisen fra. Behandlingen utføres kun i vår klinikk i Sentrum.

Rask levering

1 - 2 dager

Medlemskap

Bonusfordeler og gratis frakt

Chat med en hudterapeut

Ta kontakt for personlig veiledning

Sikker betaling

Klarna,Vipps, Visa, Mastercard

Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved and you'll be given a link. You, or anyone with the link, can use it to retrieve your Cart at any time.
Back Save & Share Cart
Your Shopping Cart will be saved with Product pictures and information, and Cart Totals. Then send it to yourself, or a friend, with a link to retrieve it at any time.
Your cart email sent successfully :)

Bestill behandling eller konsultasjon