Oslo Hudpleieklinikk Medisinsk fotterapi
Medisinsk fotterapi

Har du inngrodd negl eller andre fotproblemer?

Medisinsk fotterapi utføres av våre autoriserte fotterapeuter. De behandler alt fra inngrodd negl og liktorner til fotsvette og feilstillinger i føttene.

Vi har spesialkompetanse på føtter

Ønsker du å forebygge fotplager, eller har du problemer med føttene? Vi fjerner liktorner og fotvorter og behandler soppinfeksjoner i hud og negl. Våre fotterapeuter er eksperter på føttenes anatomi og kan avdekke feilstillinger og behandle smerter i muskler og skjelett. De har også kunnskap om sykdomstilstander i føttene relatert til diabetes og psoriasis.

• For diabetikere er regelmessig besøk hos fotterapeut viktig.
  • Et gnagsår eller en feilklipt negl kan, grunnet nedsatt sirkulasjon, føre til infeksjoner.
  • Det viktigste arbeidet en fotterapeut gjør er å komme i forkant av eventuelle problemer og fortelle deg hva du skal gjøre for å unngå smerter i foten.
Oslo Hudpleieklinikk Laura Montal

Ikke gå rundt med vonde føtter

Laura Montal
Medisinsk fotterapeut/Podriatiker

Laura har Bachelor i Podiatri, Mastergrad i idrettspodiatri og spesialisering innen behandling av diabetes-relaterte fotplager. Hun er ekspert på å diagnostisere og behandle sykdomstilstander i føttene.

Populære behandlinger

Vakker hud trenger omsorg og pleie. Alle våre behandlinger gir målbare resultater for huden din. Vi er oppdatert på hvilke metoder og teknikker som er best for deg og tilbyr skreddersydd behandlingsopplegg basert på analyse av din hud.
Fotpleie/Pedikyr
En fotpleiebehandling hos oss innebærer fotbad, fjerning av hard hud på hælene og stell av neglene.
Manikyr
Vi utfører tradisjonell håndpleie med peeling og maske, og steller negler, neglebånd og legger lakk.
Hårfjerning
Ønsker du å fjerne hår i ansiktet og på kroppen? Vi tilbyr både tradisjonell voks og sugaring.
Vipper og bryn
Vi farger og former dine øyebryn og tilbyr også farging av vipper og vippeløft.
Skinscanning 3D hudanalyse
Med vårt skinskanning-system kan vi se hvordan huden din har det i dag, og beregne hvordan hudtilstanden vil være om noen år.
Green Peel
Green Peel™ er en naturlig urtepeeling som fjerner døde hudceller og gir umiddelbar synlig hudforbedring.
Botulinumtoxin – Botox
Med botulinumtoxin kan du redusere rynker rundt øynen, i pannen og rundt munnen.
Fillere – Restylane/Juvederm
Med hyaluronsyre kan vi gjenskape volum i ansiktet, løfte munnvikene og stramme opp huden langs kjeven.