Produkter
Time
Chat
Medisinsk fotterapi

Har du inngrodd negl eller andre fotproblemer?

Medisinsk fotterapi utføres av våre autoriserte fotterapeuter. De behandler alt fra inngrodd negl og liktorner til fotsvette og feilstillinger i føttene.

Vi har spesialkompetanse på føtter

Ønsker du å forebygge fotplager, eller har du problemer med føttene? Vi fjerner liktorner og fotvorter og behandler soppinfeksjoner i hud og negl. Våre fotterapeuter er eksperter på føttenes anatomi og kan avdekke feilstillinger og behandle smerter i muskler og skjelett. De har også kunnskap om sykdomstilstander i føttene relatert til diabetes og psoriasis.

• For diabetikere er regelmessig besøk hos fotterapeut viktig.
  • Et gnagsår eller en feilklipt negl kan, grunnet nedsatt sirkulasjon, føre til infeksjoner.
  • Det viktigste arbeidet en fotterapeut gjør er å komme i forkant av eventuelle problemer og fortelle deg hva du skal gjøre for å unngå smerter i foten.
Priser
Medisinsk Fotpleie 50min kr 950
Nedgrodd negl kr 450
Støp på negl kr 350
Tillegg Spange kr 200
Tilegg for Shellac kr 300
Tillegg for lakk kr 200
Torn behandling kr 450
Vorte behandling kr 450
Kontroll kr 0

Utføres av autorisert fotterapeut/podiatrist på vår klinikk på Majorstua.

Ikke gå rundt med vonde føtter

Laura Montal
Medisinsk fotterapeut/Podriatiker

Laura har Bachelor i Podiatri, Mastergrad i idrettspodiatri og spesialisering innen behandling av diabetes-relaterte fotplager. Hun er ekspert på å diagnostisere og behandle sykdomstilstander i føttene.

Populære behandlinger

Vakker hud trenger omsorg og pleie. Alle våre behandlinger gir målbare resultater for huden din. Vi er oppdatert på hvilke metoder og teknikker som er best for deg og tilbyr skreddersydd behandlingsopplegg basert på analyse av din hud.